niedziela, październik 21, 2018

Znajdź na stronie

Vinaora Nivo Slider

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Przyciski strona główna

 

uczniowie nauczyciele bibioteka pedagogrekrutacja wspolpraca FSYNTEAA1tot1rainbow1P

Pedagog szkolny

RODZICE !

  • Zachowanie dziecka zaczyna Was niepokoić?
  • Trudno Wam znaleźć wspólny język ze swoim dzieckiem?
  • Potrzebujecie wsparcia w kwestiach wychowawczych?
  • Chcielibyście podzielić się z kimś swoimi kłopotami?
  • Szukacie pomocy dla siebie lub dla swojego dziecka?

Zapraszam na spotkanie,

wspólnie zastanowimy nad wyjściem z sytuacji!

 

mgr   Katarzyna Woś - psycholog/terapeuta pedagogiczny 

GODZINY PRACY:

PONIEDZIAŁEK   845 -  125 

WTOREK   800 - 855  i    940 - 1045 

ŚRODA  845 - 1045   i     1130 - 1335

CZWARTEK  845 - 1015   

PIĄTEK   1035 - 1135   

Gabinet znajduje się w  pokoju nr 10.

TEL.  25 757 20 91

Karolina Rokicka-Ryszawa  - pedagog szkolny

GODZINY PRACY:

PONIEDZIAŁEK   -  nieobecna

WTOREK - nieobecna

ŚRODA - nieobecna

CZWARTEK    930 -  1335 

PIĄTEK   800 - 1525

Gabinet znajduje się w  pokoju nr 10.

TEL.  25 757 20 91

 

CZEGO MASZ PRAWO OCZEKIWAĆ DECYDUJĄC SIĘ NA ROZMOWĘ Z PSYCHOLOGIEM:

1.   Całkowitej dyskrecji - wszystko, o czym powiesz zostanie na zawsze Twoje.

2.   Życzliwej uwagi, niezależnie od tego, z jaką sprawą zwrócisz się do psychologa.

3.   Zostaniesz bardzo uważnie wysłuchana/y.

4.   Otrzymasz informacje na temat swojej sytuacji i propozycję porady oraz pomocy.

 

Kiedy spotykam się z uczniami?

Zwykle wtedy, gdy:

ü  mają trudności w nauce, w kontaktach z innymi ludźmi,

ü  mają problemy emocjonalne i osobowościowe: lękliwość, nieśmiałość,   nadpobudliwość, zahamowania, napady gniewu, trudności z wyrażaniem  swoich emocji, niską samoocenę,

ü  mają myśli samobójcze,

ü  powtarzają się objawy somatyczne: bóle głowy, bóle brzucha, zaburzenia    snu i łaknienia,

ü  są zestresowani,

ü  niewłaściwie się zachowują: są agresywni, często wchodzą wkonflikty, lekceważą polecenia, obowiązujące normy itp.

ü  doświadczają sytuacji kryzysowych: śmierć kogoś bliskiego, rozwód rodziców, choroba własna lub kogoś w rodzinie (w tym choroba alkoholowa), przeniesienie do nowej szkoły, przeprowadzka i inne,

ü  potrzebują pomocy materialnej,

ü  cokolwiek mogłoby zagrażać ich życiu, zdrowiu, bezpieczeństwu

ü  kieruje ich do mnie nauczyciel (interwencje)

ü  cieszą się swoimi sukcesami – tymi szkolnymi i „życiowymi”

ü  są zainteresowani rozwojem własnego potencjału,

ü  nie wiedzą, kogo mają zapytać o daną sprawę lub kogo prosić o pomoc,

ü  chcą porozmawiać o tym, co ich denerwuje,

oraz w każdej innej sprawie.